ԵՐԵՎԱՆԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

1981
Երևանի մետրոպոլիտենի առաջին գծի բացումը մարտի 7-ին։
Առաջին փորձնական գնացքը գծով անցավ 1980 թվականի նոյեմբերի 7-ին՝ Հոկտեմբերյան սոցիալիստական հեղափոխության տարեդարձին։ 1981 թվականի փետրվարի 24-ին՝ ԽՄԿԿ XXVI համագումարի բացման օրը, շահագործման հանձնվեց Երևանի մետրոպոլիտենը, իսկ նույն թվականի մարտի 7-ին ընդունեց իր առաջին ուղեւորներին։
1981 թվականի մարտի 7-ին բացվել է առաջին փուլի մեկնարկային հատվածը՝ 7,6 կմ երկարությամբ (որից 1,9 կմ-ը՝ ցամաքային), ներառում էր 4 կայան՝ «Բարեկամություն», «Սարալանջի» (այժմ՝ «Մարշալ Բաղրամյան») , «Երիտասարդական» և «Սասունցի Դավիթ»։ Մի քանի ամիս ուշացումով նույն թվականի դեկտեմբերին բացվեց «Լենինի հրապարակ» միջանկյալ կայանը (այժմ՝ «Հանրապետության հրապարակ»)։
«Հոկտեմբերյան» միջանկյալ կայանը («Զորավար Անդրանիկ») կառուցվել է միայն շինարարության մեջ և բացվել 1989թ.-ին:
ԱՅԼ
7-ՐԴ ԴԱՐ Մ.Թ.Ա.
Կարմիր բլուրը Ուրարտուի հնագույն թագավորության Անդրկովկասյան գավառների մայրաքաղաքն էր: Ամբողջ տարածքը գտնվում էր զարգացման փուլում: Փորվել էին ոռոգման ջրանցքներ, ստեղծվել էին արհեստական պահեստային լճակներ, հիմնվել էր Թեյշեբաինի ամրոցը՝ Կարմիր բլրի վրա:
1513-1735
Թուրք-պարսկական պատերազմների ժամանակ Երևանը 14 անգամ «ձեռքից ձեռք անցավ». Արևմտյան Հայաստանը անցավ Օսմանյան կայսրությանը, իսկ Արևելյան Հայաստանը մնաց Սեֆյան Պարսկաստանի պետության կազմում: