ԵՐԵՎԱՆԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
1981
Երևանի մետրոպոլիտենի առաջին գծի բացումը մարտի 7-ին։
Առաջին փորձնական գնացքը գծով անցավ 1980 թվականի նոյեմբերի 7-ին՝ Հոկտեմբերյան սոցիալիստական հեղափոխության տարեդարձին։ 1981 թվականի փետրվարի 24-ին՝ ԽՄԿԿ XXVI համագումարի բացման օրը, շահագործման հանձնվեց Երևանի մետրոպոլիտենը, իսկ նույն թվականի մարտի 7-ին ընդունեց իր առաջին ուղեւորներին։
1981 թվականի մարտի 7-ին բացվել է առաջին փուլի մեկնարկային հատվածը՝ 7,6 կմ երկարությամբ (որից 1,9 կմ-ը՝ ցամաքային), ներառում էր 4 կայան՝ «Բարեկամություն», «Սարալանջի» (այժմ՝ «Մարշալ Բաղրամյան») , «Երիտասարդական» և «Սասունցի Դավիթ»։ Մի քանի ամիս ուշացումով նույն թվականի դեկտեմբերին բացվեց «Լենինի հրապարակ» միջանկյալ կայանը (այժմ՝ «Հանրապետության հրապարակ»)։
«Հոկտեմբերյան» միջանկյալ կայանը («Զորավար Անդրանիկ») կառուցվել է միայն շինարարության մեջ և բացվել 1989թ.-ին:
ԱՅԼ
1765-1766
Էրիվանի խանության կառավարիչ Հուսեյն Ալի Խանը կառուցեց քաղաքի ամենամեծ մզկիթը՝ Գյոյ-ջամին (Կապույտ մզկիթ): 20-րդ դարի սկզբին այն Էրիվանի յոթ գործող մզկիթներից մեկն էր: Մզկիթի վերականգնումը 1996-1999թթ. ֆինանսավորվել է Իրանի կողմից:
1991
Վլադիմիր Լենինի հուշարձանը ապամոնտաժվել է Հայաստանի անկախությունից առաջ։ Արձանը տեղադրվել էր 1940 թվականին։